Любая

Резюме 230390   ·   12 января 2019, 08:26

Имя

Aliya

Контакты

Доступны бесплатно после регистрации или входа


Общая информация


Город проживания

Алматы

Заработная плата

от 300 000 тнг.

График работы

Полный рабочий день / Подработка / Вахтовый метод работы


Образование


Высшее

Опыт работы

3 года

Пол

Женский

Возраст

31 год   (17 июня 1993)


Опыт работы


Период работы

апрель 2017 — по настоящее время   (7 лет 6 месяцев)

Должность

HR- specialist

Компания

Deloitte

Обязанности

HR-admin specialist
Preparing or updating employment records related to hiring, transferring, promoting, and terminating
Explaining human resources policies, procedures, laws, and standards to new and existing employees
Ensuring new hire paperwork is completed and processed
Informing job applicants of job duties, responsibilities, benefits, schedules, working conditions, promotion opportunities, etc.
Addressing any employment relations issues, such as work complaints and harassment allegations
Processing all personnel action forms and ensuring proper approval
Overseeing hiring process, which includes coordinating job posts, reviewing resumes, and performing reference checks
Assessment of applicants, adaptation of motivation systems to employees, organizations of trainings


Период работы

март 2016 — апрель 2017   (1 год 2 месяца)

Должность

Reception

Компания

Mildom hotel

Обязанности

• Answer calls and meet visitors, answer, if possible, their questions in person and by phone Deliver professional customer service to both internal and external customers at Front Desk
• Provide professional answers to customer enquires to different nature and format in accordance with corporate standarts within the framework of Operational Standarts in
• Emails
• Face-to-face
• Phone

Accompany visitors to the required employee, maintain a register of visitors, maintain a registration log, issue a pass to visitors.
• Organizing meetings
• Work with the switch, answer, check and switch phone calls, receive and send messages, if necessary.
• To prepare and maintain various telephone and other directories of the Company.
• Receive, send, sort and distribute mail correspondence and facsimile messages.
• Coordinate the transport services of the Company and external drivers, place orders for taxi services, appoint company cars and taxi
• Act proactively, communicate to colleagues to ensure excellent knowledge of services and any updates
• Administer customer service area, make sure that its clean and used effectively
• Keep all information on actual updates


Образование


Образование

Высшее

Окончание

2017 год

Учебное заведение

KIMEP University

Специальность

Finance


Дополнительная информация


Иностранные языки

Английский (Свободный)

Водительские права

Категория B

Владение компьютером

Продвинутый пользователь

Курсы и тренинги

Сертификат о прохождении курсов кадровогоделопроизводства



Другие резюме в Алматы


Фельдшер

от 180 000 тнг.

Алматы

Инженер-программист

от 150 000 тнг.

Алматы

Администратор

от 180 000 тнг.

Алматы

Техник

договорная

Алматы

Инженер химик

от 150 000 тнг.

Алматы

Повар

от 300 000 тнг.

Алматы

Уборщица

от 35 000 тнг.

Алматы

Водитель

от 150 000 тнг.

Алматы

Преподаватель домбры, музыки начальным классам, оркестрант, солит ансамбля

от 60 000 тнг.

Алматы

Водитель

от 150 000 тнг.

Алматы