Подходящая позиция

Резюме 193517   ·   24 января 2017, 15:18

Имя

Торебек

Контакты

Доступны бесплатно после регистрации или входа


Общая информация


Город проживания

Атырау

Заработная плата

По договоренности

График работы

Полный рабочий день / Вахтовый метод работы


Образование


Среднее

Опыт работы

3 года 8 месяцев

Пол

Мужской

Возраст

36 лет   (19 февраля 1988)


Опыт работы


Период работы

май 2016 — декабрь 2016   (8 месяцев)

Должность

Technical translator

Компания

Translation agency (temporary contract)

Обязанности

Technical translator, construction documents, safety instructions, equipment documents, various documentation, agreements, accounting reports, advertizing campaigns, certificates, reports of experts etc.


Период работы

июнь 2016 — август 2016   (3 месяца)

Должность

Camp Supervisor (temporary contract)

Компания

Isker Group

Обязанности

Work with the leadership team to implement a risk management plan for the camp.
- Ability to communicate and work with groups and provide necessary instruction to campers and staff.
- Proactively identifies and solve problems and areas of concern
- Be able to solve problem at any time
- Weekly consolidation with Subcontractors by type of services (number of accommodated people and catering service - meals)
- Dealing with campers’ Complaints& Requests, Reporting and follow up the solutions
- Hard & soft copy Preparation of monthly Payment application back up file
- Additional Reporting as per request related to Camp management
- Ensure proper completion and timely submission of all reports


Период работы

март 2015 — июнь 2016   (1 год 4 месяца)

Должность

Account manager (finish contract)

Компания

Altyn Bank

Обязанности

Working with customers, documentation, drafting of contracts, contracting.


Период работы

март 2014 — август 2014   (6 месяцев)

Должность

Operator

Компания

Kazakhstan temir zholy

Обязанности

Operational control of the movement of locomotives on the route and parking


Период работы

октябрь 2011 — март 2012   (6 месяцев)

Должность

Internship, audit department

Компания

BDO Kazakhstanaudit, Almaty

Обязанности

Conducting audits.
Verifying financial records of the company (source documents and accounting).
Identifying and assessing the risks of the company, the recommendations to reduce them.
Assessment of the effectiveness of internal control systems and financial activities. Development of recommendations on improvement of business processes.


Период работы

ноябрь 2007 — март 2008   (5 месяцев)

Должность

Administrator, Sales department

Компания

Specialized magazine "Human Resources Premium" Sales Department Almaty

Обязанности

Sale of promotional products
Search customer support and transactions


Дополнительная информация


Иностранные языки

Английский (Свободный), Русский (Свободный)

Владение компьютером

Продвинутый пользователь

Навыки и умения

Responsibility Business communication Teamplayer Analytical skills Business Analysis Communication skills MS Access MS Excel MS Word MS PowerPoint Adobe Acrobat Internet Business English Driving Licence B MS Office MS Outlook



Другие резюме


Горный металлург

от 150 000 тнг.

Усть-Каменогорск

Руководитель, проектный менеджер

от 350 000 тнг.

Атырау

Водитель

от 130 000 тнг.

Актау

Ведущий специалист по бизнес процессам

от 250 000 тнг.

Кокшетау

Оператор

от 60 000 тнг.

Шымкент

Горный мастер, заместитель начальника

от 150 000 тнг.

Караганда

Токарь широкого профиля. Машинист мельницы, слесарь насосных установок. Моторист КПП, сварщик (кемпи

от 150 000 тнг.

Приозерск

Оператор технологической установки, Проектной Ассистент, Менеджер

договорная

Астана

Инженер

договорная

Актобе

Оператор по испытанию скажин

от 100 000 тнг.

Кандыагаш