Администратор

Резюме 115461   ·   23 декабря 2014, 15:45

Имя

Ayazhan

Контакты

Доступны бесплатно после регистрации или входа


Общая информация


Город проживания

Атырау

Заработная плата

от 100 000 тнг.

График работы

Полный рабочий день


Образование


Высшее

Опыт работы

3 года 2 месяца

Пол

Женский

Возраст

31 год   (6 июня 1993)


Опыт работы


Период работы

апрель 2014 — август 2014   (5 месяцев)

Должность

Administrative Assistant

Компания

Agip KCO

Обязанности

Receiving all incoming mail and documentation and prepare its for it for the Head of department or his delegate.
Prepares and ensure notifications and letters are available in Kazakh, Russian and English languages and sends to contractors and management as directed.
Coordinates with Local Data Input Technicians and Contractors to expedite documentation, which may require for various Logistics matters.
Maintain records of documentation including plans, instructions, letters, communications, meeting minutes, mail and reports (daily, weekly, monthly)


Период работы

март 2013 — апрель 2014   (1 год 2 месяца)

Должность

Reception

Компания

Agip KCO

Обязанности

My role is to greet the visitors and answer all the queries that they have. Part of this is to give a positive impression on visitors and make them feel confident about company.
Working with universal outlook email inbox receiving and registering the badge requests in access and excel programs
Making sure and controlling that all the badge requests that was sent on e mail is approved by line managers of the company in accordance with procedure.
Making requests for visitor and temporary badges
Answering incoming calls, connecting to departmental extensions


Период работы

сентябрь 2012 — март 2014   (1 год 7 месяцев)

Должность

DTS operator

Компания

Renaissance Atyrau Hotel

Обязанности

Making booking for the walk in customers
Making corporate booking for the companies with special discounts
Communicating and Sending confirmation letters by the e-mail, fax
Keeping and registration incoming, outgoing correspondence
Working with credit card (post terminal), cash, cash register
Working with Xerox copy machines,
Preparing the daily report at the end of the day (to close the system, cash, register and post terminal)


Образование


Образование

Высшее

Окончание

2015 год

Учебное заведение

Atyrau State University after Kh/ Dosmukhamedov

Специальность

World Languages, Translator


Дополнительная информация


Иностранные языки

Английский (Свободный), Русский (Свободный)

Владение компьютером

Продвинутый пользователь



Другие резюме


Переводчик английского языка

от 70 000 тнг.

Астана

Помощник руководителя

от 200 000 тнг.

Астана

Руководитель

договорная

Астана

Социальный работник

от 60 000 тнг.

Шымкент

Администратор - кассир

от 80 000 тнг.

Алматы

Менеджер

от 50 000 тнг.

Сарань

Работа на дому-

договорная

Алматы

Начальник отдела, главный специалист

от 100 000 тнг.

Астана

Референт

от 80 000 тнг.

Шымкент

Администратор, офис менеджер

договорная

Алматы